Hur vet man när det är rätt?

Jag är så trött. Jag funderar på om jag har gjort rätt som flyttade hit. Just nu känns det inte rätt. Men det finns inte så mycket att göra åt det nu, bara hoppas att det kommer kännas bättre.

Förstår inte varför dessa känslor inte har kommit förrän nu. Fast det kanske är så att de kommer nu när det börjar gå upp för mig att jag faktiskt ska bo och leva här. Det är inte bara en semester. Jag längtar efter semester.

Jag hoppas att denna känsla av ångest ger med sig snart och att pusselbitarna börjar falla på plats. Både på jobbet och privat. Vad gör jag om jag inte kommer trivas här tro? Flyttar hem till mamma igen kanske. Det känns lockande nu men inte riktigt det smartaste valet för mig karriär. Äh, i ett par år överlever jag nog även om jag inte skulle trivas. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0